TAG - 40 faktov o mne

Ahoj!
Rozhodla som sa, že ako druhý článok pridám na blog TAG 30 facts about me aby ste aspoň niečo o mne vedeli.:) So let´s get started!

Ja:
○mám 14 rokov
○som zo Slovenska
○mám hnedé dlhé vlasy a modré oči
○mám 4 dobré kamarátky
○som ukecaná
○nikdy som nemala chlapca
○nehanbím sa za to, ja totiž nestojím o tie detské týždňové lásky :)
○ale nepohnevala by som sa keby už nejaký chlapec prišiel do môjho života :D
○pri niekom, kto ma ešte veľmi nepozná som až príliš tichá a hanblivá a neznášam to na sebe
○snažím sa byť optimistom ale niekedy ma dokážu vytočiť úplne hlúposti
○milujem čaje a Caro ♥ (čaj hlavne zelený)
○pred cca rokom a štvrť som sa pohádala s mojou bývalou najlepšou kamarátkou a zmenilo ma to.Začala som sa zaujímať o to ako vyzerám. Maľovať sa (nie machliť) a inak sa obliekať. Veľa ľudí mi ale povedalo, že som oveľa krajšia, čo ma veľmi príjemne zahrialo pri srdci.:) (takže pred rokom aj niečo som o kozmetike nevedela takmer nič a obliekala sa inak)


Škola a budúcnosť:
○chodím do 8. ročníka na základnej škole
○učím sa zatiaľ dobre ale bojím sa strednej školy
○tento rok som dávala prihlášku na bilingválne štúdium ale skončila som 7. pod čiarou, dala som odvolanie a zachvíľu by mi už asi aj mala prísť odpoveď :X
○mojim terajším snom je ísť na gymnázium, následovne študovať žurnalistiku (alebo prekladateľstvo) a bývať a pracovať v Californii 
○áno, rada snívam :D
○keď som bola malá chcela som byť napr. aquabellou (:D:D:D:D), zverolekárkou, moderátorkou, herečkou, speváčkou (nie, spievať neviem.:D:D)...
○ale cca pred rokom som chcela byť doktorkou, farmaceutičkou, záchranárkou...


Rodina:
○moja rodina pozostáva z rodičov, mojej 20 ročnej sestry a psíka Jessie
○aj keď je moja sestra o 6 rokov staršia, veľmi si rozumieme
○mám najlepšiu rodinu na svete
Hobby:
○tancujem hip-hop už asi 6 rokov
○v poslednej dobe som začala čítať knihy
○zatiaľ najlepšia kniha akú som kedy čítala bola Na vine su hviezdy ♥
○veľmi chcem prečítať knihu Divergencia (celú triológiu), Hunger Games (tiež celú triológiu) a Kam zmizla Aljaška a iné knihy od Johna Greena
○momentálne mám rozčítanú knihu Pláž 
○blogujem už od mala
○rada hrajem videohry a na Vianoce som dostala playstation 3♥
○mám rozpozerané seriály How I Met Your Mother, Doctor Who a The Walking Dead ale momentálne na nich nemám čas
○už rok sledujem youtube scénu a rada pozerám aj gameplaye aj beauty videa
○ku videohrám som sa dostala práve cez youtube
Kozmetika, móda a ja:
○milujem nakupovanie
○mám rada značku Avon, Maybelline,Rimmel ale ani Essence mi nevadí (za také ceny sa extra kvalita očakávať nedá)
○veľmi chcem vyskúšať dosť znýmy korektor od Catrice s názvom Camouflage Cream ale aj rúž od Astor z kolekcie I ♥ Heidi
○v poslednom čase som si masakrálne obľúbila H&M ♥
○ale mám rada aj obchody ako Tally Weijl, Cropp, House, New Yorker..
○mojich tzv. "nákupnych snov" je viac ale napr. kúpiť si niečo vo Forever 21, Primarku, Topshope,Bershke, Aeropostale...
○začala som milovať crop topy a nohavice, kraťasy a sukne s vysokým pásom ♥
○tiež sa mi začali páčiť topánky na platforme a  Nike Air Maxy (či ako sa to píše)
○môj šatník momentálne prechádza takmer kompletnou zmenou, najradšej by som trištvrte z neho vyhádzala a kúpila si nové veci ale je to nereálne no pomaly začínam prechádzať na štýl, ktorý sa mi páči :)

Dúfam, že sa vám článok páčil a kto vie, možno máme niečo spoločné, tak píšte do komentárov.:) Zatiaľ adiós!



1 komentár:

  1. No máme niečo spoločné. Ja mám len dve kamarátky a myslím, že mi to úplne stačí a dvoch kamarátov. :) A hlavne priateľa, ten mi vynahrádza všetkých. :D
    Čo sa týka rodiny, mám sestru staršiu o 11 rokov a brata staršieho o 10 rokov, tak že si na tom ešte dobre. Tiež si rozumieme, aj keď už každý bývame oddelene, teda s bratom som bývala ešte pred mesiacom, ale "vďaka" jeho priateľke sa náš súrodenecký vzťah úplne pokazil, čo sa každý čudoval, pretože sme spou naozaj velmi dobre vychádzali.

    Som tiež strašne hablivá a tichá, tiež t oneviem ovplyvniť, nejakú dobu som sa snažila viac komunikovať, nadväzovať rozhovory, hlavne s cudzími ľuďmi som chodila vonku, spoznávala ľudí, možno mi to trochu pomohlo, ale nevydržalo mi to dlho. Na to by som potrebovala stále mať pri sebe niekoho nového a niekoho s kým si naozaj rozumiem od prvého momentu.

    Hmm, tiež som začala čítať Na vine sú hviezdy, je to naozaj pekná kniha, no ešte stále sa mi ju nepodarilo dočítať, pretože som lenivá. :D Divergenciu som si pozrela film, ale keď mám pravdu povedať, tak som si myslela, že to bude niečo lepšie.

    OdpovedaťOdstrániť