Plans on blog ♥

Ahoj!
K tomuto článku ma inšpirovala blogerka Adele. Čítala som jej článok "Plány na blogu" a tak mi napadlo. Čo tak mať nejaký systém? A čo tak si premyslieť o čom budem písať? Takže práve o tom bude dnešný článok!
Nebudem to mať presne ktorý deň bude vychádzať článok ale pokusím sa to robiť tak, aby článok vychádzal každý druhý/tretí deň. Pokusím sa, aby to bolo na mojom blogu pestré a nielen nejaký Denníček a TAG dookola.

RECENZIE:
○budú to recenzie na kosmetiku, filmy poprípade knihy
○budem tam opisovať svoje skúsenosti s daným produktom a spokojnosť alebo názor na film/knihu

DENNÍK:
○denník by nemal vychádzať tak často, len keď bude nejaký špeciálny deň alebo budem mať chuť sa podeliť s nejakým zážitkom a podobne
○aj tak si myslím, že denníky veľa ľudí nezaujímajú

TAGY:
○niesú náročné na písanie takže tie budú častejšie 
○mali by vychádzať keď budem mať chuť na nejaký TAG alebo nebudem mať iný nápad

ČAJ S DESTINY:
○je to niečo, čo sa vyskytuje prevažné na Youtube a tak si myslím, že by to mohlo byť zaujímavé
○ešte poriadne neviem čo to tam budem pridávať, ale mali by tam byť také názorové články na určité veci
○takže keď mi príde za vhodné na niečo prejaviť názor, bude to v tejto rubrike

OOTD - OUTFIT OF THE DAY:
○tu asi tak často pridávať nebudem ale posnažím sa
○budem tam písať skade tie veci mám a blahblah 
○bude to slúžiť aj ako inšpirácia pre vás 

PHOTOS:
○keďže rada fotím, do tejto rubriky logicky budem pridávať moje fotky
○ako nie fotky seba ale fotky, ktoré som odfotila ja :D
○napr. prírodu a blahblah, you know

FAVOURITES:
○tu zas nájdete obľúbencov za daný mesiac
○toto by mala byť rubrika, kde budem pravidelne pridávať články, takže na konci/začiatku mesiaca
○inšpirovala som sa videami na Youtube :)

SHOPPING AND EMPTIES:
○kto sleduje na Youtube "beauty videá", zrejme vie, o čom to bude
○budú to články, kde vám ukážem veci, ktoré som si kúpila a vypotrebovala
○tiež by to mali byť pravidelné články ale ťažko povedať - podľa toho či budem mať dostatok nových vecí za daný mesiac :)
○bude to doplnené fotkami a mojim komentárom

RANDOM:
○toto je rubrika, ktorú má aj blogerka Julls
○prve som túto rubriku chcela nazvať Other ale tento názov sa mi zdal príliš suchý a tak som sa inšpirovala
○takže budú tu články, ktoré nebudú mať vlastnú rubriku

Určite rubriky postupom času budú ešte pribúdať. Čo by ste na tomto blogu ešte radi videli? Našli ste tu rubriku, na ktorú sa tešíte?:)



1 komentár:

  1. Tie recenzie si rada prečítam :) V poslednej dobe ma články tohto typu bavia najviac. O tom čaji som ešte nepočula, ale vyzerá to fajn, určite nejaký článok na nejakú tému pridaj!! :) OOTD som chcela aj ja pridávať, ale ešte som nenašla správneho fotografa alebo kde by som sa mohla aj sama fotiť :D

    OdpovedaťOdstrániť