Destiny na blogspote :O

Ahoj!
Síce viem, že článok na tému "nová na blogspote" nezaujme veľa ľudí, ale pripadá mi, že by som sem mala niečo postnúť na začiatok.
Tento blog by mal byť o kozmetike a móde ale nájde sa tu určite aj veľa TAGov a podobne. Dúfam, že rubriky sa mi tu postupom času budú rozrastať a moje články vás budú baviť. Predtým som blogovala na kopec ďalších blogoch ktoré už zanikli, ale taký posledný bol www.the-muffie.blog.cz kde som písala pod prezývkou Muffie. Ale chcela som zmenu a tak som prešla na blogspot a zmenila si prezývku na Destiny Lee. Ani neviem, skade ju mám. Nejako som našla meno Destiny a neskôr Lee a táto kombinácia sa mi páčila tak som neváhala a zvolila si ju ako prezývku na blogu. Popravde, toto sú moje prvé skúsenosti s blogspotom, tak dúfam, že neskôr sa už v ňom naučím orientovať lepšie.
Toto bol len taký uvádzací článok ale neskôr tu začnu pribúdať aj o čosi záživnejšie články.:) Ja sa s vami zatiaľ lúčim.
xoxo Destiny Lee

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára